søndag 2. mai 2010

Badet

Jeg har tatt en liten pause på rommet til Jonas. Det er fordi han ikke klarer å bestemme seg for hvilken farge han skal ha på veggene. (Han vil ha lyseblå med rosa striper, så jeg jobber litt med å prøve å snu han)
Malte først veggene med eggehvit, men det ville han ikke ha. Så da dro vi på butikken, kjøpte lys lys blå, Da den kom på veggen, synes han det så hvitt ut. Så jeg får bare prøve å jobbe litt mer med han før jeg gjør det ferdig.

Så i mellomtiden har jeg starta med badet. Jeg er veldig usikker på hvilken farge jeg skal ha. På gulvet er det noen STYGGE blå/grå fliser. Malte veggene lysegrå for å se om det grå i flisene kom fram, men de ble bare enda mer blå. Alternativet var å male veggene svarte, men på et så lite bad kan jeg ikke gjøre det. Så vggene skal være lysegrå og så skal jeg male gulvflisene svarte.

Sånn ser badet mitt ut nå. Mangler toppstrøket på veggene, men det er sånn fargen kommer til å være.

Malingen har ikke tørket enda, så det ser litt flekkete ut. Men jeg tror det blir bra når det tørker.
For å vise hvor stygge flisene ble sammen med veggen, har jeg tatt et bilde av det også



Og så har jeg endelig bestemt meg for innredning. Har sett på utallige skap og skuffer, men det er så vanskelig å bestemme seg når badet er så lite.Men jeg nå har bestemt meg for å ha svart gulv, så tror jeg dette skapet kan passe ganske bra :)) Mulig jeg velger en litt annen farge, det finnes i en litt lysere variant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar