tirsdag 4. mai 2010

Badet 2

Nå er endelig de stygge gulvflisene borte.

Grunnet de et strøk med heftgrunn

Men kan ikke ha lysegrått gulv, det var virkelig ikke fint. Så da fant ut at jeg skulle ha svart.  Jeg begynte å male hver enkelt flis. Men det var virkelig evighetsarbeid - og det ble ikke fint heller. Så for meg at jeg skulle knote sånn 2-3 strøk..HJÆLP!  Så da malte jeg alt sammen svart. Nå skal jeg heller kjøpe grå maling og en tynn tynn pensel og gå over fugene etterpå. Tror det tar litt mindre tid.


Men uansett, sånn ser gulvet mitt ut nå :) Må vente til i morgen med å gjøre resten. Oljemaling tar så lang tid å tørke.



Var på butikken og skulle kjøpe badeskapet i går, men da gikk ikke. Det var 3 cm bredere enn jeg trodde, og da går det akkurat ikke inn. Kan sage ut litt av dørlisten, men det tror jeg vil se veldig dumt ut.
Så i dag var jeg på IKEA, kjøpte et hvitt skap

Biltema hadde svart praylakk, og akkurat for øyeblikket ligger delene til tørk i garasjen. Tror det kan bli litt stilig med høyglans svart skap :)  Og så ble det litt billigere enn det andre skapet også. Greit å spare over 7000,- på skapet på badet. Det er penger jeg kan bruke på andre ting i huset :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar