torsdag 29. april 2010

muren på pipa

Inne på rommet til Jonas er det nå en STYGG tapetlignende sak på pipa.
I morgen skal jeg på Bauhaus for å se om de har sånne avlange italienske steinfliser. Tror det kan bli finere enn det som er nå. Er ikke sikker på hva annet jeg kan gjøre. Vanlig hvit strukturmaling har jeg ikke så lyst til å ha. Men dersom prisen på de steinflisene er helt avskrekkende, så blir det vel kanskje murstruktur der likevel...

Leter etter bilder av de flisene jeg vil ha, men finner det ikke på nett. Legger det inn så fort jeg finner det.

Ellers i dag, etter begge ungene har sovnet skal jeg starte med bokstavene jeg skal ha på kjøkkenveggen. Jeg har lett overalt etter dem, men finner det ikke. Så da må jeg lage det selv.

Har en stor planke oppe på loftet (er ikke sikker på dimensjonen) som jeg skal skjære ut bokstavene. Etterpå skal jeg spraye dem med metallakk. Tror det kan bli nesten like fint som å kjøpe det.
Det eneste jeg ikke er sikker på, er hvilken farge jeg skal ha. Har prøvd å tegne det med PS for å se hva som kan bli finest.

Her er alternativene:

Jeg skal bestemme meg etter at jeg har skjært ut bokstavene. Og blir fargen feil, så er det ikke så veldig stor jobb å spraye over det igjen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar