tirsdag 7. september 2010

enda en liten oppdatering

I februar kjøpte jeg ei brukt spisestue i furu. Den så helt grei ut, men jeg ville jo selvfølgelig ikke ha den sånn. 


Nå, etter maaaange strøk med maling og omtrekking av stolene, ser den sånn ut :)



Jeg har glemt å male lista under bordplata, så det må jeg gjøre en dag jeg finner litt motovasjon igjen. Ble litt lei av å male denne, for det var så utrolig mye snirkler og kroker. Tok utrolig lang tid, men jeg ble fornøyd til slutt. 

Rommet til Ine Marie er veldig lite. For at hun skulle få plass til lekene sine og enda ha litt gulvplass, fant jeg ut at jeg måtte "bygge" en seng til henne. Brukte noen skuffer, ramma til ei gammel seng, satte på noen plastknotter her og der, og satte på noen beslag.. og vips.... ei seng med 4 store skuffer under. Jenta ble veldig fornøyd med sin "hjemmelagde" seng :))

Nå gjenstår bare litt maling inne på rommet hennes. Veggene er ferdig sparklet, så roooooosafargen blir slengt på veggen i løpet av et par dager. 


Oppdatering om hvordan det har gått med "prosjekt bad" kommer etter hvert ;) Det passer seg ikke for publisering enda ;) hehe 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar